Esze hogyan kell leszokni a dohányzásról

A leszokás pozitív következményei

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Tippek a leszokáshoz

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

esze hogyan kell leszokni a dohányzásról Felhagytam a dohányzás plusszait

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott.

Jelenlegi hely

Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

esze hogyan kell leszokni a dohányzásról meghízott a dohányzásról való leszokás miatt

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

Néhány további egészségi előny:

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál!

  1. A leszokás gyógyszereiről röviden.
  2. A leszokás pozitív következményei | koaladiszallat.hu
  3. Dohányzás | koaladiszallat.hu
  4. Miért nem könnyű leszokni a dohányzásról? | Harmónia Centrum Blog
  5. Dohányzás Készüljünk fel a leszokásra!
  6. Dohányzás és hepatitis C
  7. Dohányzásról leszokás Nincsenek megjegyzések Egészségügyi problémáink egy részére nincs befolyásunk, bármit is teszünk, kialakulnak.

Köhögés, száraz torok, esze hogyan kell leszokni a dohányzásról Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

esze hogyan kell leszokni a dohányzásról hányféleképpen lehet leszokni a dohányzásról

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona!

A visszahúzó rituálék

Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére!

Röviden összefoglalva:

Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A sóvárgással és a súlygyarapodás megelőzésével külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Lásd még