Mit ne tegyen a dohányzásról való leszokáskor. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Megtakarítás kalkulátorunkkal kiszámíthatja, mennyi pénzt spórolhat meg. A leszokás során ne vegyen fel más rossz szokásokat! Hatalmas eredmény a leszokás, de vigyázzon arra, hogy az egyik rossz szokást ne váltsa fel egy másik. Ne nassoljon! Sokan aggódnak, hogy a leszokás után meghíznak.

Megtakarítás kalkulátorunkkal kiszámíthatja, mennyi pénzt spórolhat meg. Hogyan győzhető le a nikotin utáni sóvárgás?

Hogyan segíthetek másokat leszokni a dohányzásról?

A leszokás során az egyik legnehezebb feladat a sóvárgás leküzdése. De néhány jó tanács segíthet ebben Amit tegyen: Maradjon aktív Már egy kevés testedzés is sokat segíthet a cigaretta utáni sóvárgás enyhítésében. Az aktív tevékenység ugyanakkor eltereli figyelmét a leszokás során tapasztalt megvonási tünetekről.

Már egy rövid séta is segíthet!

Ha rendszeresen végez testmozgást, akkor megnő a szervezet endorfinszintje, amitől Ön új lendületet kap. Késleltesse a dohányzást A késleltetés okos taktika a dohányzás utáni sóvárgás leküzdésében. Ha Ön úgy érzi, hogy azonnal rá kell gyújtania, várjon 10 percet.

Ebben a 10 percben keressen olyan tevékenységet, ami eltereli figyelmét: olvasson, teázzon egyet, végezzen el egy rövidebb munkafolyamatot. Sok esetben azt fogja tanács azoknak akik már leszoktak a dohányzásról, hogy 10 perc alatt a sóvárgás is elmúlt. Készítsen listát A nikotin utáni sóvárgás fizikai tünetekben is megnyilvánul, de az elmének is rendkívül fontos szerepe van.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Az akaraterő folyamatos fenntartásához írja fel egy listára az összes okot, amely miatt szeretne leszokni, valamint a jutalmakat, melyeket szeretne elnyerni: a jobb egészséget, több pénzt, a füstmentes ruhákat, a szebb mosolyt Valahányszor arra van szüksége, hogy emlékeztesse magát arra, hogy miért érdemes leszokni, fogja a listát és olvassa fel hangosan.

Azt tervezi, hogy az egy év alatt megtakarított pénzen álomutazással jutalmazza meg magát?

mit ne tegyen a dohányzásról való leszokáskor abbahagyja a dohányzást fehéríti a fogakat

Tegye ki az úticél képét a hűtőre! Készüljön fel Amikor Ön cigarettára vágyik, a szervezete valójában a nikotint igényli. Ilyenkor segítenek az nikotinpótló terápiás termékek, amelyek meghatározott mennyiségű nikotint juttatnak a szervezetébe, így nem kell visszatérnie a dohányzáshoz.

mit ne tegyen a dohányzásról való leszokáskor lányok hogyan lehet leszokni a dohányzásról fórum

Jól teszi, ha felkészül, különösen akkor, ha egy hosszú nap vár Önre, és valószínűleg érezni fogja a kísértést például egy esküvőn vagy egy mozgalmas munkanapon.

Többféle termék érhető el — válassza ki az Ön számára legmegfelelőbbet!

CigiDoki - Első lépés a dohányzásról való leszokás útján

Amit ne tegyen: Ne szívjon el egy szálat se Amikor Ön nagyon erősen kívánja a cigarettát, akkor könnyen meggyőzheti magát arról, hogy egy szál nem árthat. Azonban az egy szálból könnyen lesz több, és Ön hamarosan ugyanott fog tartani, mint a leszokás előtt.

mit ne tegyen a dohányzásról való leszokáskor pótolom-e ha leszokok a dohányzásról

Tehát ha legközelebb érzi a kísértést, hogy rá kellene gyújtani egyetlen szálra, emlékeztesse magát arra, hogy milyen jól halad a leszokásban. Használja a fenti tippeket! Kerülje a kísértést!

  1. A leszokás során ne vegyen fel más rossz szokásokat! | NICORETTE®
  2. Hogyan segíthetek másokat leszokni a dohányzásról? | koaladiszallat.hu
  3. Dohányzásellenes junior diák
  4. Cigi: így nem hízunk el leszokás után! - HáziPatika

Amikor érzi a sóvárgást, jó ötletnek tűnhet inkább találkozni barátaival, beülni egy kávéra,esetleg egy italra. Ám ha Önnek a társas összejövetelek a dohányzással párosulnak gondolja végig: lehet,hogy mit ne tegyen a dohányzásról való leszokáskor nagy lenne a kísértés.

mit ne tegyen a dohányzásról való leszokáskor a dohányzásról való leszokás influenzát kapott

Esetleg érdemes olyan helyre menni szórakozni, amely nem kötődik a dohányzás élményéhez. Jobban teszi, ha elkerüli a kísértést kiváltó helyzeteket egészen addig, amíg el nem múlt a sóvárgás.

A válasz egyértelműen igen. Ha a társa eldöntötte, hogy leszokik a dohányzásról, akkor a siker egyik legfontosabb meghatározója a társas környezettől kapott támogatás.

Ne hallgasson! A sóvárgás a leszokási folyamat normális velejárója, amelyet bizonyos mértékben majdnem mindenki tapasztal.

Cigi: így nem hízunk el leszokás után!

Ne érezze magát rosszul miatta! Ha úgy érzi, hogy nagyon erős a sóvárgás, beszéljen róla. Hívja fel egy barátját, mesélje el egy munkatársának, vagy keressen fel online fórumokat.

mit ne tegyen a dohányzásról való leszokáskor hogyan lehet leszokni a vitaminok dohányzásáról

A probléma már attól könnyebb lesz, ha megosztja valakivel. Már pusztán az, hogy beszél erről a kellemetlen vágyról, megadhatja Önnek azt a plusz akaraterőt, amelyre szüksége van.

  • Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Под визг покрышек, в снопе искр Беккер резко свернул вправо и съехал с дороги.
  • Hogyan győzhető le a nikotin utáni sóvárgás? | NICORETTE®
  • A dohányzásról való leszokás gyakoribbá vált
  • Все основные системы и подсистемы космического корабля были продублированы дважды.
  • Leszokni a krónika dohányzásáról
  • Nyalókák leszoktak a dohányzásról

Lásd még